KOMMANDE TRÄFF! [HÄR!]

Christina Granegård - Ny medlem

Hej på er allihopa.

Jag heter Christina Granegård, men kallas Stina av alla som känner mig. Jag bor med min sambo och barn i ett hus i Slite. Jag har varit mammaledig i två år med mina barn som är födda med 13 månader mellan. Min arbetskollega och vän Catti Dennerborg var den som berättade om Fabella för mig. Jag visste ingenting om klubben innan, men ser nu att jag känner till några medlemmar redan. Jag arbetar som sagt med Catti på Försäkringskassan. Jag har även arbetat med Liselotts man Daniel i många år så henne känner jag också till. Mina båda barn är A-kusin med Sabina och jag bor granne med hennes föräldrar. Clara Ekengren och jag går i samma babysimsgrupp.
Det känns roligt att jag inte känner några andra för nya bekantskaper är alltid välkommet. Jag ser fram emot att bli en "fabella" och hoppas att vi syns på nästa träff.
 
Kram Stina

Kommentarer
Postat av: Nina

Välkommen i klubben, Stina!

2009-12-09 @ 18:13:37
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Catti

Vad snabb du var att sva¨ra på allt.

Kul att ha med dig.

kramkram

2009-12-09 @ 19:32:43
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Cattis Henriksson

Hej!

Kul att du redan känner flera av fabellorna och resten av oss kommer du säkrt gilla me :)

välkommen!

2009-12-10 @ 09:15:27
Postat av: Cattis Henriksson

välkommen

2009-12-10 @ 09:21:53
Postat av: Johanna Möllerström

Välkommen i klubben!

2009-12-14 @ 19:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback