Det lutar åt att vi ställer in Djupvik....

Hej!
Det lutar åt att vi får ställa in Djupvik, dela pga. bristande intresse (endast 3st som gett klart besked), men förutom det har arrangörerna fått lite förhinder. Johanna har svårt att få tag på barnvakt och Liselotte har köpt husvagn & säsongsplats och har en del att fixa med denna helgen. Men om ni som gett klart besked: Catti, Sofie & Nina + ev Gabbi, ändå vill åka så kan ni väl kommunicera/boka på egen hand? Tyvärr blev det så denna gång, men vi får hoppas på bättre uppslutning nästa gång? Det kanske var ett dåligt datum?? det kan ju vara svårt i juni, det händer rätt mycket andra saker då...Kram till er!

Anmälningar & kommentarer
Postat av: cattis

Hejsan,

skulle i morse in och anmäla mig, men va synd att det blev inställt. då vet jag. vi får ses på nästa träff i stället. kram på er.

2011-05-30 @ 09:59:12
Postat av: Sofie Knutas

Hej!



Vad synd att det blev inställt! Vi får ta det en annan gång istället. Kram på er!

2011-06-03 @ 10:56:59
Postat av: Zimona

Jag var sen att höra av mig, ursäkta för det. Kunde inte denna gång. Ha det bra alla.

2011-06-04 @ 10:58:21

Kommentera denna träff, HÄR:

Fabellans namn?
Kom ihåg mig?

Anmälningar, vem kan inte komma, vem kan köra, vem vill åka med vem m.m. HÄR:



Trackback