Nästa träff: Julbak

Hej!

Den 26/11 är det dax för nästa träff. Vi tänkte därför köra det årliga julbaket denna gång. Vad tror ni om det?

Tid: 15.00 lördagen den 26/11
Plats: Hos Eva Ivenäs (Humlegårdsvägen 26 i Visby)
Medtages: 100 kronor var, det går till ingredienser och överskjutande pengar direkt till cancerfonden. Om ni har några burkar som ni kan tänka er att ge bort. Eventuellt förkläde om ni vill ha detta.

Kom gärna med förslag på goda recept som vi kan baka.

När vi har bakat klart, tar vi en julfika tillsammans med innehåll från allt gott som vi har bakat.
Det som blir över kanske vi kan sälja (som vi gjorde förra året) och ge till något välgörande ändamål exempelvis Cancerfonden.

Välkomna hälsar Cattis, Sofie och Eva

Anmälan och recept önskas vara inne senast den 21/11.

Anmälningar & kommentarer
Postat av: cattis

Bra gjort Sofie :)

Jag vill gärna göra dom godisarna som Åsa och jag gjorde förra året. Det var någon form av tryffel doppade i choklad. Kommer du ihåg vilka det var Åsa? Tror det var Ninas recept :)

2011-11-17 @ 08:47:08
Postat av: cattis

Kardemummatryffel

Lakritskola

Rockyroads

Har ni andra godisar ni vill baka, meddela dom gärna :)

2011-11-21 @ 13:06:43
Postat av: Gabbi

Hej alla sköna bönor! tack för igår!



Jag måste tyvärr efter att ha tagit en riktig funderare ta en "time out" från fabella klubben. Känner att jag är i en fas i livet då familjen tar mycket (och underbar) tid. Jag kommer även börja jobba och ev plugga till nyåret. Jag vill som medlem känna att jag kan vara delaktig och bidra med både mig själv och tid, men som sagt så saknas det och då känns det heller inte lika roligt. Ni får köra på utan mig så kanske jag kan hoppa på det igen om några år!!Stort tack till alla för att jag har fått lära känna er! Detta gör jag enbart pga av min livssituation just nu och inte pga av er!! Kram till er och hoppas ni haft en skön 1:a advent i stormen!

2011-11-27 @ 19:34:09

Kommentera denna träff, HÄR:

Fabellans namn?
Kom ihåg mig?

Anmälningar, vem kan inte komma, vem kan köra, vem vill åka med vem m.m. HÄR:



Trackback