Hej igen...

Inlägget som skrevs innan gjorde jag från min telefon när vi var på Jodå....blev inte helt lyckat då det endast gick att skriva i rubriken + att det bara blev stora bokstäver. Låter som att vi var jätteupprörda när vi satt där på restaurangen, så var det dock inte :). Men vi pratade om att det är synd att folk inte ens går in och skriver att man inte kan komma. Eftersom vi vet alla datum i förväg så kan det ju inte vara så svårt. Vi pratade oxå om att det ett tag framöver kanske räcker med att man går ut och äter på träffarna, och det måste inte vara kvällstid utan skulle lika gärna kunna vara lunch.
Ni kan väl kommentera vad ni tycker.
/Liselotte

Anmälningar & kommentarer
Postat av: Eva

Hej alla



Jo ja håller med. Ska vi ha någon klubb så ska vi ju vara aktiva och komma på träffar. Men det är ju så att alla har ibland något annat att göra och det är ju förståeligt. Det jag önskar också är att om man vet långt i förväg att man ska göra något det datumet så kan man väl slänga in en blänkare om det. Så jag tycker att vi ska gå ut och äta, helst kväll, och att den gruppen som håller i det bokar bord någonstans.

Vad tycker ni andra?

Kram EVA

2011-10-02 @ 20:12:01
Postat av: cattis H

Håller med föregående talare... men även att mitt på dagen mat också funkar fint emellanåt. kramen

2011-10-03 @ 07:42:59
Postat av: Catti

Eftersom jag var med i diskussionen håller jag helt med. Det blir enkelt att ses och om det blir många som inte kan komma så gör det inte så mycket eller om vi blir många så är det bara roligare.

Om man lägger ner mycket tid på att planera (det gjorde vi inte den här gången) är det inte så kul om det inte blir av pga för få anmälda.

Vi är ju också många småbarnsföräldrar eller ska bli och då är det helt förståligt att det är svårt att komma iväg en hel dag och att bara gå ut och äta är ett bättre alternativ.

Om jag orkar ikväll ska jag försöka få upp ett inlägg om vår kväll i lördags.

kramkram till er alla

2011-10-03 @ 07:50:46
Postat av: Sabina

Jag håller inte alls med. Tycker de är kul att vi hittar på saker som man annars inte gör och att bara gå ut och äta blir lite tråkigt.

Men kan vara ett altrernativ om inte så många anmält sig. Som en plan B.

2011-10-03 @ 08:46:42
Postat av: Gittan

Ja jag e lessen att jag inte skrev samma dag i anmälan att jag måste lämna sista minutens återbud men jag sms till Eva om det...det var lite krisigt hemma med dottern....annars hade jag nog tänkt komma...sorry.

De som vill i gruppen tycker jag får bestämma från gång till gång om det blir ut och äta eller försöka göra annat...det blir ju lite travigt att äta hela tiden oxo....

kram Gittan

2011-10-03 @ 16:30:22
Postat av: Åsa

Hej! Tack allesammans för en mysig kväll på Joda. Alltid lika kul att träffas :-) Jag tycker att det har varit trevligt med de olika aktiviteterna varje grupp har ansvarat för tidigare. Men att ha stående middagar tillsammans låter också trevligt! Öppen för alla förslag, bara vi ser till att vi fortsätter att träffas. Kram

2011-10-03 @ 16:59:13
Postat av: Sandra H

Hejsan!

Jag tycker oxå att det är tråkigt när det är dålig uppslutning på träffarna. Men känner samtidigt att de olika aktiviteter vi gör tillsammans är så himla roliga!! Så jag vill fortfarande att vi hittar på saker OCH äter gott som innan. Vet bara inte hur vi ska göra för att få bättre gensvar. Vet att det inte är så lätt att få ihop allt man vill och ska göra. Men jag tycket vi kan förvänta oss att alla lämnar ett svar om man kan komma eller inte!

Hoppas ni som var på senaste träffen hade en trevlig kväll!!

Kram

2011-10-03 @ 21:54:04
Postat av: Gabbi

Jag tycker absolut att vi ska fortsätta att försöka hitta på roliga och intressanta saker! (älskade chokladprovningen, hade kul och det kändes bra att göra gott..att baka julgodis, gillade att spela poker, spännande att vara ute o rida m.m), jag har massor av ideér om framtida träffar! Är dock precis just i livet då det är skitsvårt att få tid till mig själv. Just nu tar jag "dagen som den kommer", har därför svårt att planera.

2011-10-03 @ 22:31:02
Postat av: Johanna Jonsson

Hej,

Instämmer helt med Sandra H´s inlägg.

Jag vill hellre hitta på roligheter tillsammans och äta :)

Samtidigt är det trist att det är så dålig respons.

Dessutom missar jag nästa träff med :(

Pappa ska ha 60-års fest. Sa till honom att byta helg men han vägrade :)

Kramen

2011-10-04 @ 21:39:11
Postat av: Catti

Visst är det roligare med att vi gör någon aktivitet och sedan äter.

Man kanske ska försöka tänka på att det kan vara en aktivitet där antalet inte spelar någon roll.

Nästa träff som är den 26/11 blir väl julgodis (hoppas jag) eftersom det är lördagen innan 1:a advent.

kramkram

2011-10-05 @ 09:01:11
Postat av: Anonym

Hej igen. Håller med om att aktiviteterna är roligare än att äta, men om det är minimalt med uppslutning till träffarna så är det ju inte så roligt för dem som hittat på träffen... och då kanske middagar kan vara ett alternativ som Sabina skrev. En fundering kan ju också vara att filura på vilka aktiviteter som vi vill ha och kan komma på...

Som Catti skrev så är det julgodisdax nästa gång(tror jag i alla fall) det brukar vi ju göra varje år.

Ha det gott alla.

2011-10-05 @ 11:42:16
Postat av: Cattis

2011-10-05 @ 11:43:23
Postat av: Nina

Tycker vi ska fortsätta göra saker. Tror det vänder snart och att folk kan komma på träffarna igen (vi är många som har små nu). Men de som aldrig kommer behöver inte vara med tycker jag så kan vi släppa in andra som vill.

2011-10-19 @ 13:37:37
Postat av: Zimona

Jag tycker också det är kul med aktivteterna som arrangerats och gärna i kombination med något att äta.

2011-10-20 @ 10:36:23

Kommentera denna träff, HÄR:

Fabellans namn?
Kom ihåg mig?

Anmälningar, vem kan inte komma, vem kan köra, vem vill åka med vem m.m. HÄR:



Trackback