KOMMANDE TRÄFF! [HÄR!]

Max antal medlemmar

Vi har tidigare diskuterat om vi skulle ha ett tak för hur många fabellor vi ska vara i klubben. Det var majoritet som tyckte vi skulle ha det. Nu tycker jag det är dags att vi bestämmer oss för vad maxantalet ska vara.

Jag vet att Sabina, Catti och Sandra har kompisar som de tror skulle platsa bra i klubben. Catti var klok och skickade ut ett mail till oss alla om saken. De som svarar och gör sin röst hörd, blir de som bestämmer. Hitentills bara jag, som tycker det är helt ok med flera medlemmar.

Just nu är vi 24 st fabellasystrar. På gårdagens träff var vi nio närvarande. På bowlingen var vi många, då var vi 15 st. Det är närmast omöjligt att veta hur många som kommer, därför är det ju också svårt att sätta ett tak. Men mitt förslag är ändå att vi försöker göra det.

Efter att vi har bestämt oss för ett tak föreslår jag att vi kör med "en ut, en in- principen" vid medlemsvärvning i fortsättningen.

Jag själv tror att 30 st är ett bra antal. (Man kan ju börja så å höja taket om man tycker det behövs senare.)
Kanske tycker någon 25?
Eller 40?

Svara genom att lämna en kommentar till detta inlägg. De som svarar bestämmer. Jag kommer räkna ut ett medeltal av de förslag som kommer in. Ni har på er fram till jul!
Kommentarer
Postat av: Catti

Bra inlägg.

Jag tycker vi kan sätta en gräns på 30 då vi inte är så många som är närvarande varje gång.

ut en in en är en ba princip sen.

2009-12-06 @ 13:41:23
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Cattis Henriksson

Hej, såg Cattis mail innan nyss o självklart ska hennes kompis få vara me. Bra initiativ med ett mail tycker jag.



Max antal: några fler skulle vi absolut kunna vara som sagt det är ganska olika uppslutning till träffarna men än så länge har jag aldrig kännt att det varit för många. Så utminstånne 30 medlemmar, sen kan vi väl se efter ett tag o se om det var ett bra maxantal eller om det ska omväderas, och kanske höjas ytterligare...

tack å hej för mig!

2009-12-06 @ 13:54:25
Postat av: Liselotte

30 blir väl bra.

Stina som Catti känner till, har jag oxå koll på :)

En härlig tjej!

Kram

2009-12-06 @ 15:01:29
Postat av: Eva

Ja 30 är ett bra antal.

Jag har också en kompis som heter Sandra som var med på julgodiset för en vecka sen och som också skulle vilja vara med.

Hejhopp

2009-12-06 @ 20:40:47
Postat av: Nina

Det verkar som det barkar åt 30 som antal.

Nu har jag just skickat iväg ett välkomstmail till Sandras kompis Zimona Nordberg, som kommer bli medlem nr 25. Jag hoppas hon skriver en liten presentation om sig själv jag/hon kommer lägga in här under medlemsinlägg senare isåfall. Håll utkik!

2009-12-06 @ 21:33:30
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna Möllerström

Tycker oxå att 30 st låter bra.

Inget är ju hugget i sten så vi kan ju alltid

ändra det längre fram om vi vill det.

Tjingeling

2009-12-06 @ 21:39:06
Postat av: sabina

Tycker de va bra att vi tog upp de nu. 30 låter som ett bra tal, och som cattis nämnde tidigare så kan vi ju känna efter om de är bra så eller om man kan höja de eftersom, nu är de ju inte så många som är aktiva på alla träffar en hel del bor inte på denna ö, så har inte heller kännt att vi varit för många på någon träff. Fast kännde i lördags att vi kunde ha varit lite fler. Kramar Sabina.

2009-12-07 @ 09:52:42
Postat av: Veronica

30 tycker jag låter perfekt. Jag kan gå i god för att Zimona är en superböna, kul att hon skall va med!! Kramkram

2009-12-08 @ 03:00:32
URL: http://veronicaolin.blogg.se/
Postat av: NIna

Jag tror vi blir 30 nu.

Sandra, Catti, Eva bjuder in varsin och Sabina kommer bjuda in två. Då är vi 30!

2009-12-08 @ 15:13:14
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej!

30 personer låter lagom tycker jag oxå.

Ses vi inte innan jul så önskar jag många julkramar till er alla.

2009-12-16 @ 18:43:41
Postat av: Sandra

Jag vet att jag är typ en månad sent ute men jag har helt ärligt missat den här sidan helt o hållet. Tar på mig det.

Jag tycker oxå 30 är ett bra antal att börja med sen får vi helt enkelt känna efter till årsmötet kanske och prata om det då om vi känner att det behövs.

Sist vill jag hälsa alla nya medlemmar välkomna och hoppas vi ses i pulkabacken på nästa träff!!!

2010-01-11 @ 13:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback