KOMMANDE TRÄFF! [HÄR!]

Zimona Nordberg - Ny medlem

Hej alla tjejer!
 
Jag heter Zimona Nordberg, bor i Visby med min sambo David sedan 7½ år och vår son Albin som föddes i juni. Jag är mammaledig och njuter av varje dag! Tiden går bara alldeles för fort. Det var Sandra som föreslog mig som ny medlem till Fabella och det känns väldigt roligt. Jag känner till några av er som redan är medlemmar men vi har inte setts/hörts på flera år. Ser fram emot att lära känna alla er "Fabellatjejer". Ses på nästa träff.
 
God Jul & Gott Nytt År
 
Kram Zimona
Kommentarer
Postat av: Johanna Möllerström

Välkommen!!

2009-12-20 @ 12:41:51
Postat av: Cattis Henriksson

Roligt, du e så välkommen så, syns på nästa fabellaträff

2010-01-07 @ 19:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback