KOMMANDE TRÄFF! [HÄR!]

Nya bloggen klar - synpunkter tack!

Nu är den äntligen färdig. LadyDahmer som gjort den har gjort ett HÄSTarbete.
Jag har fixat till lite småsaker ikväll så nu är JAG nöjd.
Vad tycker ni?
Förstår ni hur ni ska klicka och logga in för att skriva egna inlägg? 
Kommer ni in på de lösenordsskyddade bloggarna och kalendern? Ser ni att ni själva kan skriva dit saker i kalendern också. Jag kommer maila ut lösenord till alla igen (i morrn orkar inte mer nu), så det har ni på mailen inom kort.

Ni är får hemskt gärna fråga om det är något ni undrar, inte förstår, behöver ha hjälp med. Jag är bara glad om jag kan hjälpa till.

Kram på eder alla!

/Nina
Kommentarer
Postat av: nina

testar

2009-11-17 @ 22:39:34
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback