KOMMANDE TRÄFF! [HÄR!]

Facebookgrupp m.m.

Den här delen av hemsidan med medlemsinlägg ekar ganska tom. Jag ska nu göra mitt till för att fylla på lite. Det finns ju massor med saker jag vill dela med mig av till er. (Läser ni min blogg så känner ni redan till rubbet, men för er andra.)

Först och främst vill jag göra alla uppmärksamma på att jag har ett eget företag Ninas Foto & Form som erbjuder tjänser inom webbdesign och foto. Anlita mig  G Ä R N A!!!

Jag vill uppmuna er alla att vara med och bojkotta butiker som säljer barnkläder indelade efter kön den 26/2 samt skriva under namninsamlingen med samma tema.

Jag vill också ta tillfället i att att bjuda in er alla till den bokcirkel jag startat via min blogg. Just nu läser vi Penetrering av Unni Drougge. Den 28/3 diskuterar vi boken.

Jag startade idag en facebookgrupp för oss fabellor. Måste vi ju ha! 

Tack för idag fina tjejer. Blev glad att hänga med er, som vanligt. Kram på er alla!

/Nina


Kommentarer
Postat av: cattis

:)

2011-02-18 @ 14:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback