KOMMANDE TRÄFF!
[HÄR!]

Sommarstämma 7/8-10

På årets sommarstämma som hölls hemma hos Cattis kom vi fram till:
- Antalet träffar, alltså var 9:e vecka har varit bra. Vi fortsätter med det.
- Det har varit ett bra år där många visat sig delaktiga i att arrangera roliga träffar.
- Vi delade in oss i nya grupper och bestämde vilka datum kommande års träffar ska ske. Finns inskrivet i kalendern.
- Antalet fabellamedlemmar är lagom. En in, en ut - TYP! (Frågor på det?!)
- Alla medlemmar ska vara delaktiga på hemsidan.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!! Tack värdinnorna som ordnade med en mysig grillkväll.

2010-08-21 @ 18:12:51
Postat av: Johanna Möllerström

Tack för senast, ser fram emot nästa träff!

Kramelikram

2010-08-21 @ 23:13:41
Postat av: Cattis

Hej och som sagt tack för en mysig kväll i regnet..

Stör mig LITE- typ :P på att det regnade så att alla roliga lekar fick förbli olekta :) men kanske inte till allas förtret. En kubb hann ju i alla fall bli nockad.

Alltid skoj att träffa de sköna bönorna i denna härliga klubb. och Rikigt roligt att träffa nya fabellan Sofie.

Vi syns i höst tjejer!

Kra

2010-08-23 @ 11:34:35
Postat av: Catti

Ser ut som ni hade en riktigt mysig kväll trots regnet. Ser fram emot nästa träff som jag hoppas kunna vara med på.

kramkram

2010-08-23 @ 20:17:00
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström

Jag vill också tacka för senast samt välkomna Sofie in i gänget som verkade vara en riktig raring.

2010-08-23 @ 22:09:59
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Sofie Knutas

Hej! Tack för den trevliga grillkvällen! Jag kände mig mycket välkommen till klubben, ni verkar jätte gulliga allihop! =) Jag ser fram emot nästa träff! Kramar

2010-08-27 @ 15:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback